سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش ویدیویی آنلاین و مجازی پیدمی

فواید آموزش ویدیویی آنلاین پیدمی 

به نقل قول از پیدمی، دیدگاه و رویکرد ما به موضوع آموزش در حال تغییر است. اینترنت به نوعی همه چیز را تغییر داده و نقش مهمی را در شیوه های آموزش افراد جوان در هر سنی ایفا می کند.برخی از ویژگی های دوره های پیدمی عبارت اند از..

 

سرعت مناسب

 

ابزارهای آموزشی به دانشجویان این اجازه را می دهند تا رسیدگی به درس ها و یادگیری مطالب آموزشی را با سرعتی مناسب با ظرفیت های خود انجام دهند.دانشجویان میتوانند ویدیو اموزشی خود را به آنلاین مشاهده کنند و به راحتی در خانه همه چیز را فرابگیرند.

 

در دسترس بودن

 

زیبایی آموزش آنلاین این است که دانشجویان می توانند از هر جایی به ابزارهای آموزشی دسترسی داشته باشند. آنها می توانند از ابزارهای آموزشی در کلاس درس، کتابخانه و یا خانه استفاده کنند. در این میان، تنها دسترسی به یک رایانه و اتصال به اینترنت نیاز است. افزون بر این، هزینه ابزارهای یادگیری و آموزش آنلاین مقرون به صرفه بوده و به صورت گسترده در دسترس هستند.

 

انعطاف پذیری

 

ابزارهای آموزشی اینترنت محور برای افزایش انعطاف پذیری طراحی شده اند. آنها امکان بازگشت آسان به درس های پیشین، ورود و خروج از محتوا و ذخیره سریع و آسان فعالیت هایی که انجام داده اند را برای کودکان فراهم می کنند.

 

تهدید آمیز نبودن

 

یادگیری در کلاس درس ممکن است برای برخی دانش آموزان تهدیدآمیز و ترسناک باشد. بر همین اساس ممکن است مشارکت حداکثری به آن میزان که علاقه دارند را نداشته باشند. اما ابزارهای آموزشی آنلاین در کاهش و محدود کردن این عامل بسیار تاثیرگذار هستند.

 

افزایش سطح تعامل

 

ابزارهای آموزشی آنلاین سطح تعامل دانش آموزان با مواد را به واسطه استفاده از گرافیک های تعاملی، ویدئوها و رسانه های دیگر افزایش می دهند.

 

برای یک کلاس آموزش الکترونیکی شاید بتوان در کمتر از یک ساعت انجام داد. از طرف دیگر، وقتی شما در یک کلاس آموزش سنتی که حضور فیزیکی لازمه انجام آن است شرکت می‌کنید، فقط در همان زمان مقرر کلاس می‌توانید چیزهای جدید یاد بگیرید و مشکلات خود را حل کند. اگر چیزی را یاد نگرفتید و یا چیزی را فراموش کردید، بایستی تا کلاس بعدی صبر کنید. اما در آموزش الکترونیکی شما به‌طور 24 ساعته به منابع دسترسی دارید، شما قادر هستید که متناسب با ویژگی‌های خودتان، گام بردارید یعنی اگر سریع یاد می‌گیرید، می‌توانید سریع‌تر درس را تمام کنید. اگر دیرتر یاد می‌گیرید، می‌توانید تا جایی که دوست دارید مطالب را مرور کنید.